پریدن از روی نوار فرمان ها
پیوند به محتوای اصلی



روابط عمومی‌ها نقش موثر و کلیدی در ارتقا آگاهی مدیران سازمان دارند

تاریخ انتشار: 1398/05/10

مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در جلسه شورای معاونان اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی مطرح کرد:

روابط عمومی‌ها نقش موثر و کلیدی در ارتقا آگاهی مدیران سازمان دارند

مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، در جریان سفر خود به مشهد، در جلسه شورای معاونان اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی، منصور فخاران، مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: وظیفه روابط عمومی در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، استحصال و اعلام نیازها و خواسته‌های مردم برای جهت‌دهی به عملکرد سایر مسئولان است.

وی ادامه داد: روابط عمومی‌ها می‌توانند با ارتباطی که با رسانه‌ها و به طبع با مردم می‌گیرند، خواسته‌های مردم و چالش‌های حوزه فعالیت ما را تعیین و مسئولان ذی‌ربط اطلاع‌رسانی کنند.

فخاران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را سازمانی فوق‌العاده آسیب‌پذیر برشمرد و افزود: اگر نتوانیم تعاملات را ایجاد کنیم قطعاً ضربه خواهیم خورد، شاید تا کنون این موضوع مشهود نبوده، اما از این به بعد، اگر رویه را اصلاح نکنیم شاهد آن خواهیم بود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به جلسه روز گذشته خود با مسئولان روابط‌عمومی آستان‌قدس‌رضوی، افزود: در این جلسه تفاهمات همکاری حاصل شد تا بتوانیم ما از ظرفیت آستان‌قدس در حوزه‌های کاری خود، علی‌الخصوص حوزه فرهنگ‌سازی بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه در بازدید از اماکن تحت مدیریت اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی نکات مثبت قابل توجهی را مشاهده کرده است، ادامه داد: البته موارد ریزی وجود دارد که بدون صرف هیچ هزینه خاصی می‌توان آن‌ها را نیز مرتفع کرد.

فخاران افزود: علاوه بر مواردی که گفته باشد، باید رنگ و بوی حضور سازمان راهداری در این اماکن را بیشتر کرد تا مردم حضور پررنگ و خدمت‌رسانی را متوجه شوند.

وی با اشاره به گسترش حوزه فعالیت روابط‌عمومی‌ها و استفاده از ابزارهای به روز در این عرصه نیز گفت: اخیراً سامانه رصد را برای روابط‌عمومی‌های سازمان فراهم کردیم که کارکرد این سامانه بررسی و جمع‌آوری تمام اطلاعات موجود در فضای رسانه‌ای در حوزه کاری سازمان است و این کار را هم به واسطه کلیدواژه‌هایی که به سامانه داده شده انجام می‌دهد، اما کاربرد تمام این‌ها نیازمند اعتماد به روابط عمومی است.

فعالیت در خراسان‌رضوی، خدمت به زائران امام رضا(ع) است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی نیز در این جلسه با تاکید بر این‌که فعالیت در این اداره‌کل، خدمت‌رسانی به زائران علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) است، افزود: در این راستا ما نیازمند ایجاد تعامل سازنده با رسانه‌های استان هستیم که در این بین نقش صدا و سیمای استان، با توجه به میزان مخاطبان آن، قابل توجه است.

ابراهیم نصری با اشاره به خسارات وارده به راه‌ها و ابنیه فنی استان در ایام ابتدایی سال جاری، ادامه داد: ما جهت تامین اقلام و تجهیزات مورد نیاز ، پیگیری‌های خود را انجام می‌دهیم و رایزنی‌های خود را پیوسته برای دریافت تخصیص منابع ادامه می‌دهیم.​



























مشخصات:
نظرات: *